Wednesday, 27 April 2011

Kilafairy Bermulut Silikon Ke..??

Oke...lama x hupdate..tetibe rase nk hupdate mende alah nie...
korang kenal kilafairy..?? pergh nama nk omputih pulak kan..malu ke gune name melayu...
hoke stop dr kutuk org ya !! ish..ish..ish..
Hoke, nama sebenar awek nie Syakila Nisha Jahangir Khan..anak kepada rohana jalil ya !!
aku pon x berape kenal awek nie..cuma ada desas desus yg mngatakan bibi dia seksi..aww...mcm angelina jolie..
kesahihannya x pasti lagi..so aku tanya la en. google teman setia...
sekali aku tgk x seksi pon..cam pelik ckit ader lar...pastu seach punya seach..jumpe pic nie...korang tgk la sendiri n nilai sendiri ya..=) renung2 kan....x atu moolot dia tu betul semulajadi @ tiruan ...Wallahualam... 


pic nie terumpe tapi lupe blog ape yg letak

nie pic mase dia kecit2 dulu




3 comments:

Anonymous said...

apa kebenda la hang ni, yang tahun 2008 tu bukan gambar dia.

Anonymous said...

aku bukan peminat dia atau berpihak pd artis tu. tp mulut kau lagi *****. kutuk org jer kau pandai. biar lar die botox ker silikon ker. kau x sedar ke kau tu gedik. cermin muka kau sket. kalau cantik aku xheran lah. kau jeles ker ngan dia? hahahaaa kesiannya...... aku pun baru kenal, ni ker kilafairy yg org cakap bibir angelina jolie tu. not bad. boleh tahan cantik dan seksi la bg aku. admit sudah. aku no hal ja, x salah puji org, bukan rugi pun. kau sebagai bloger kena la sampaikan msg supaya org berfikiran terbuka n be pro babe. bukan menjatuhkan org. tu hal dia lah, betul ke salah biar reporter yg buat, kau xyah susah2 nak amik tugas dorg. hadoiiiii kesian kau.hahaa adios.

Пётр Ларионов said...

Тут! недорогие индивидуалки Москвы приглашу....стройная дюймовочка скрасит ваш досуг...позвони...