Thursday 17 February 2011

Statement oh statement !!

Pagi2 lagi aku dh trbaca statement... " BEKAS PEKERJA KAT OFS NIE"....statement si  ttttteettt.....hahaahah...apelar kuarkan statement yg memburukan ofs nie,,mcm teruk sgt bebudak ops nie layan dia...GO TO HELL LA !!!..sory la kitaorg xder mase nk layan kau tu mcm puteri raja ya...dh la x boleh ditegur..tegur bende kecik pon nk kecik hati..alahai !!! klu dh jmpe tempat yg betul selesa, JUST GO !!..keje kat ctu x smpi sebulan pon lg..boleh la kuarkan statement camtu...nnt klu dh keje stahun baru org kat cne tu tau perangai ko yg mngade-ngade telebih tu..hahahahaha~~ So geli la bulu ketiak i bila tringat sifat u yg ngada trlebih tu...ape2 pon..HOPE kekal la yerk kat cne...jgn mcm kat cni..baru kene tegur ckit dh nk kecik hati n benti keje...ape2 pon yg ko citer kat org cne psl kitaorg kat cni " that's your prob, no my prob hoke! ..dosa tanggung sendiri....cuma pesanan aku, jd lar seorg yg hatinya n pikirannya terbuka...jgn cepat mkn hati sgt..kang cpt tua pulak !!hahahah...ape2 pon aku bersyukur keje kat cni even pon kekadang stress..(klu x nk stress x yah keje lar yerk..it's normal)...sbb ada kwn2 yg lebih bertrus terang n matured n the most importent honest n brfikiran trbuka...semoga kekal prsahabatan kita ya..AMIN..

p/s : kpd kwn2 dia yg kat tempat keje baru tu...jgn dgr sbelah pihak jer ya..nnt korang taulah dia tu mcm mane ya..skrang nie x nmpk lagi sbb BARU kan....mcm kitaorg..baru2 dulu smuanya hoke! keje staun baru smua nmpk....

~ rupanya dia terasa aku tulis bff kat blog aku tu..hahahah, x matured langsung...igt aku xder kwn lain ke kat Segamat nie..aduhai !!...ntah ape2 lar....suka hati aku lar nk tulis ape kat blog aku...lantak ko lar...cam katak bwh tempurung jerk !!~

0 comments: